duminică, 29 septembrie 2013

Happy birthday to PinkBijoux Blog!




Astazi bloguletul meu drag implineste un anisor! 1 an de blogging!
Vreau sa fac o recapitulare a activitatii mele in blogosfera si sa va explic despre blogul meu.
Incepusem cu ideea de blog de beauty. Stiti voi: favorite, haul, review... Nu am facut machiaje ( ba da, mint, click :))). Sa va explic de ce nu am facut nici un machiaj. Consider ca atunci cand esti blogger, poti influenta cititorii(in bine sau in rau).Nu sunt un as "in ale make-up-ului". Ma machiez cat pentru mine. Daca voi considera ca am facut ceva special cu siguranta va voi arata. In multe dintre postarile mele veti gasi sfaturi pentru tenul uscat(masti, tratamente, produse).
Ce planuri am pentru viitor? Sa scriu mai mult, sa fac si alte tipuri de postari: unghiute, outifituri...La sfarsitul fiecarei luni (pe langa favorites of the month) voi face un mic jurnal. Va fi un lifestyle post. Nu va spun mai multe.
Va voi incanta saptamana asta cu un giveaway special de ziua blogului si astept cu drag sa participati.
Vreau sa va multumesc voua, dragile mele cititoare, ca sunteti alaturi de mine si va face placere sa cititi acest blog. Sper ca v-am ajutat cu cateva sfaturi si sper ca va voi ajuta incontinuare.
Va pup si va imbratisez, Pink Bijoux Blog!

P.S.: Mi-am deschis o pagina de facebook pentru creatiile mele handmade. Daca va place ceea ce fac, ajutati-ma cu un like. https://www.facebook.com/pinkbijouxacc. Pupici