joi, 18 octombrie 2012

Winter Wishlist!

  Pentru ca suntem la jumatatea sezonului tomnatic, mi-am facut un wishlist de iarna. Imi place anotimpul rece; il asociez cu ceai fierbinte,vin fiert cu scortisoara,tricotaje si alte "chestiute" moi si pufoase.

Imi doresc o alta pereche de Ugg-uri(sunt o mare fana a lor). Mai am doua perechi(albastre impermeabile si scurte maro). M-a atras la aceasta pereche- blanita.



Dupa cum spuneam, imi plac lucrurile calduroase, pufoase (plus multe alte cuvinte dragalase din aceasta clasificare). Navigam,ca de obicei, pe site-ul New Look, si am gasit aceasta vestuta si acesti papucei de casa care mi se par de-a dreptul adorabili.









Trecand la partea cu cosmetice, am auzit ca lantul de magazine Marionnaud a adus in Romania paleta Nude Tude de la The Balm, care este de mult pe lista mea si pe care sper sa o achizitionez cat de curand.



La capitolul parfum, am fost de curand in Sephora si am testat parfumul Lady Gaga Fame. M-a surprins placut. Ma asteptam la un parfum rece dar de fapt este dulce-floral. M-a cucerit! Il vreau!!!


Daca tot am vorbit de Sephora, mai vreau ceva de la ei. Lacul de unghii de la Ciate in nuanta party shoes.


Deocamdata, asta e lista dorintelor mele pentru anotimpul rece. Sper sa le si achizitionez;daca nu pe toate, macar o parte :). Va pup si va doresc o dupa-amiaza placuta!
                                             Andra