sâmbătă, 16 martie 2013

Ce este tenul uscat? Cum il ingrijim?

  Imi pare rau ca nu am mai postat de mult. M-am reapucat de facut papioane si bratarele. Daca va intereseaza le puteti vedea aici si aici.

  In alta ordine de idei, astazi vorbim despre tenul uscat si sensibil. Eu ma confrunt cu el in fiecare zi:)).

Cum descoperim tenul uscat?
In general, pielea este mata, cu pori mici si cu riduri fine superficiale.Ridurile apar din cauza deshidratarii cauzate de lipsa de sebuum.
Tenul uscat are o culoare stearsa si deseori are tendinta sa se descuameze.
Exista 2 tipuri de ten de acest gen: ten uscat (prezinta deficiente de lipide) si ten deshidratat (prezinta deficiente de apa).

Cum il ingrijim?
Tenul uscat este de asemenea si foarte sensibil.Se curata de doua ori pe zi folosind un lapte demachiant . Nu se recomanda lotiunea tonica cu alcool.Puteti totusi incerca cu o lotiune tonica cu 0% alcool. Ca si produs de ingrijire, se alege o crema nutritiva, intens hidratanta care poate sa hraneasca tenul in profunzime.
Este suficient o data pe saptamana un gomaj . Se alege un exfoliant cu particule fine pentru a nu rani tenul sensibil. Ca si masti, se recomanda cele naturale (facute in casa ) cu ingrediente care au proprietati de hidratare.

Va las o poza cu produsele pe care le utilizez pentru tenul meu.




Voi ce produse folositi? Va pup, Andra!