duminică, 30 martie 2014

Make it golden!

Luna trecuta am facut o comanda pe site-ul Cosmetic Love . Au numai dragalasenii acolo. Stateam intr-o seara cu Andra si ne uitam la toate produsele lor. Ea si-a luat un parfumel atat de dragut cuuu, cuuuu Hello Kitty :)).


Eu mi-am ales un set de 3 oje mini. Setul este 01 Royal Gold dar din pacate nu il mai gasesc pe site.
De asemenea, in colet am primit si 2 mostre si un cupon de reducere. Abia astept sa le incerc. Multe laude se aduc asupra produselor de ingrijire facute de asiatici.


Pentru mani de azi, am folosit nuanta 2 ca si baza (2 straturi) si nuanta 3 (2 straturi). Ojele se usuca relativ repede. Ce-i drept, am folosit si sprayul pentru uscare rapida de la Avon care este "da best".



Imi place foarte mult acest tip de glitter. Nu trebuie sa il pescuiesti prin sticla:)) si are si "bucatele" :)) colorate pe langa cele aurii.
Celelalte doua nuante pot fi folosite si ca top coat. Abia astept sa vad cum arata pe o baza neagra sau albastra:)).




Daca va doriti ceva de la ei, AICI gasiti toate detaliile despre shipping si packaging.
Va doresc o duminica plina de soare! Va pup, Andra!