marți, 21 iulie 2015

My Little Road Trip Box

Mi-a fost dor să scriu pe blog... Bine v-am regăsit, dragile mele! Anglia e cu bune şi rele, mi-e dor de casă dar sunt bine acum.
Abia aşteptam să ajung aici să-mi comand beauty box-uri. Momentan, mi-am făcut subscription doar la My Little Box. Mi se pare cea mai reuşită dintre toate! 
Luna aceasta, tema cutiuţei este Road Trip. Foarte încântată sunt de ce am primit.


(click pe poză pentru a vedea în rezoluţie mare)

Cutia conţine revista My Little World, un "travel organiser" foarte practit de altfel, un pix Bic împreună cu un mini carneţel şi un săculeţ.  De asemenea, am primit şi un set de tatuaje care sunt în vogă acum şi îmi doream de mult timp să le încerc.


Eu am primit o ojă Essie - Dj play that song, o mini apă micelară Garnier si un balsam-gel după bronz care miroase delicios.





Sunt mai mult decât încântată de ceea ce am primit şi aştept cu nerăbdare cutiuţa lunii August. V-ar plăcea o asemenea cutiuţă? 
Vă pup! Andra