miercuri, 5 decembrie 2012

Favoritele lunii Noiembrie. November Favorites

Am intarziat putin . Stiu!....




Aceasta este a doua mea postare de acest gen, prima fiind October favorites si o puteti vedea aici. Printre favoritele lunii se gaseste samponul uscat Balea. Pe mine m-a ajutat foarte mult avand in vedere ca in ultimul timp ,parul meu este foarte gras. Dupa cum spuneam in posturile anterioare, noi nu avem DM in Iasi. Samponul l-am luat de la Ioana, o tipa super, care aduce produse Balea in Iasi. O puteti gasi aici.

Imi plac la nebunie pensulele de la Essence. La Marionnaud Era Iasi le puteti gasi pe toate. Eu mi-am achizitionat pensula pentru contur ochi, pensula pentru aplicare fard si cea pentru smoky eyes (blending). Urmeaza sa-mi iau si pensulele pentru blush si pudra.

Nail Envy de la OPI este cel mai bun tratament pentru unghii. Eu am unghii care se exfoliaza . Am folosit tratamentul si pot sa spun ca acum am unghii mari. (yeeeei). Este un pic cam scump ~ 90 de lei, dar isi merita  pe deplin banii. Ca top coat, il folosesc pe cel de la Essence si pana acum sunt foarte incantata de el.

Cel mai bun concealer/camouflage este ,dupa parerea mea cel de la Malu Wilz. Nu stiu daca pot sa spun multe despre el ,dar este perfect!!!! Nici el nu este foarte ieftin , dar are 6 g si ma va  tine mult si  bine.




In materie de farduri, imi place mult acest duo de la Victoria's Secret. Este foarte foarte pigmentat(iese un smoky eyes perfect cu el)




Inchei postarea prin a va spune ca am facut o obsesie pentru lumanarile(editie limitata de Craciun) de la Glade. Am ales-o pe cea cu mar si scortisoara si vreau mai multeee. Eu   mi-am luat-o din Kaufland Pacurari (pentru fetele din Iasi) si a costat ~ 10 lei.



Va doresc o zi frumoasa! Andra