luni, 26 noiembrie 2012

GIVEAWAY!!!!!

M-am gandit eu sa organizez un Giveaway cu ocazia sarbatorilor de iarna.  Giveaway-ul se termina pe 7 decembrie . Pe pagina mea de facebook sunt toate "regulile". Sunt simple si astept multe comentarii cu sfaturi , intrebari si dorinte la adresa blogului meu.

Cam acestea sunt premiile:



-2 farduri Victoria's Secret .(mentionez ca toate produsele sunt noi si le-am desfacut doar ca sa le vedeti mai bine)




- Un body scrub (The Body Shop) cu aroma de grapefruit roz( miroase demential; este si el nou de asemenea)


-Cartea Totul despre sex (pe care o am si eu si am citit-o cu mare drag) sa va insenineze noptile friguroase de iarna.

Castigatoarea am sa o anunt in max 48 h de la terminarea concursului. Pe langa toate acestea va fi si un cadou surpriza!

MULT SUCCES!