joi, 8 noiembrie 2012

Perfume Collection! Parfumurile mele!

Iata si mica mea colectie de parfumuri. Recunosc, am avut doua sticlute care s-au terminat recent si nu le-am mai pozat(Cool water-Davidoff si "parfumul meu de suflet" Perceive Avon).



1. Calvin Klein -Euphoria este , dupa parerea mea, un parfum care nu se va demoda niciodata.Are un puternic miros de orhidee si violete.(persita mai mult de 8 ore pe piele)



2.Juliette has a gun-Lady Vengeance este un parfum "rece" dar foarte elegant. Il folosesc seara , dar foarte rar(la anumite ocazii).


3.Chanel-Chance. Il pot numi un parfum senzual care persista mult. Este un parfum floral-fructat si imbina de minune iasomia cu citricele.


4.Roberto Cavalli-Serpentine este preferatul meu.Il ridic "in slavi" de fiecare data cand vorbesc despre el. Este un parfumul dulce , fructat. Dupa ce se pulverizeaza  pe piele se simt notele de mango si mandarina.


5. Harajuku Lovers (Gwen Stefani)-Love si Lil' Angel. Le-am cumparat din Franta si nici nu le-am mirosit. Mi-au atras atentia ambalajul atat de dragut. Love este un parfum de seara (se simte bergamota si moscul) iar Lil' Angel este un parfum dulce (se simte zmeura si ananasul).


Pe Wish List-ul meu ,parfumul Lady Gaga are loc de onoare. Poate de Craciun(cine stie)...


                                   Va pup, Andra