sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Benefit - LeeLee Gets Flirty

Nu am putut sa ma abtin sa nu imi iau ceva de la Sephora. Mai ales ca sunt reduceri mari. Draga mea Ioana, mi-a aratat ,in urma cu cateva zile, o poza cu un set de la Benefit , redus de la ~200 lei la ~98 lei. Am facut cum am facut si l-am luat. Cam asa arata:




Setul contine: Parfum -Laugh with me LeeLee 50 ml
                     "That Gal" 7,5 ml
                     the POREfessional  7,5 ml
                     Benetint  2,5 ml


Apa de toaleta Laugh with me LeeLee contine 50 ml (este produs full size). Eu am testat-o la Sephora in urma cu ceva timp. Dupa parerea mea persista mult pentru o apa de toaleta. Pe mana mea a rezistat ~ 8 ore. Nu pot sa va explic cum miroase. E parfumul perfect dupa mine(al doilea de fapt- Chanel Chance le intrece pe toate).


"that gal" este un primer-iluminator pentru fata. Nu este produs full size( 7,5 ml). Nu l-am incercat de multe ori ca sa imi fac o parere definitiva dar imi place cum se vede pe pometi. Revin cu un later post.


the POREfessional este o baza de machiaj pentru minimizarea porilor. Nu este produs full size(7,5 ml). Imi place !!!! Are o textura fina si chiar face ceea ce spune. Il vreau in varianta full size.


Benetint este un nuantator pentru buze si pometi. Nu este produs full size (2,5 ml).Eu incerc sa-l folosesc doar pentru buze . Pentru pometi, simt ca nu mi se potriveste. Imi place combinatia intre Benetint si gloss incolor de buze.  Si pe acesta mi-l doresc in varianta full size.





Cam asta a fost si cu Benefit. Va doresc un weekend placut. Andra