luni, 14 ianuarie 2013

Ce produse de ingrijire in anotimpul rece folosesc?

Este primul meu articol pe 2013. Va  urez un La Multi Ani intarziat si un an cat mai bun. Am intrat in sesiune si pana in februarie am sa postez mai rar.
Dupa cum spune si titlul, am sa va prezint ce produse de ingrijire folosesc iarna.



Pentru Fata- Intrucat tenul meu are tendinta de uscare(si e si iarna) am descoperit demachiantul si lotiunea tonica Garnier pentru ten uscat. Este cu extract de trandafir iar lotiunea tonica nu contine alcool. Dupa demachiere se observa o hidratare si o finete a pielii. Recomand pentru persoanele cu ten uscat!
                 - Tot de la Garnier folosesc si o crema de zi pentru ten normal.




Pentru maini - Imi place mult crema de maini  La Bastidane. Miroase a ceai verde. Trebuie aplicata o cantitate mica pe mana;intra imediat in piele iar mirosul de ceai verde persista destul de mult. Am luat-o din Marionnaud Carrefour Era (pentru fetele din Iasi) la oferta. Nu mai tin bine minte cat a costat.
                      - Cuticulele mele sunt "VARZA". In urma cu un an am descoperit uleiul de cuticule de la OPI.Face minuni (ideea e ca in fiecare zi trebuie sa-l aplici si sa iti masezi cuticulele). Deja sunt la a doua sticluta. Pretul e un pic cam piperat (in jur de 80 de lei) dar isi face treaba cu siguranta!



Pentru buze- Folosesc balsamul de la Sephora despre care v-am mai vorbit. Hidrateaza, se consuma greu si are SPF 15.



Pentru corp - Untul de corp The Body Shop isi face treaba incontinuare. Hidrateaza bine ( untul de corp Balea Cocoa e si el la fel de bun) si pot sa va spun ca nu mai am nevoie de parfum atunci cand il folosesc. Cateodata mirosul este prea intens dar nu ma deranjeaza asa tare. Imaginati-va daca ma mai dau si cu parfum :)).
                   -Un alt produs pe care l-am ales ca favorit este laptele de corp I Love Peaches and Cream. L-am avut in set cu gelul de dus si cu buretel . Miroase demential si isi face treaba si el. Nici aici nu ai nevoie de parfum.




Inchei postarea prin a va spune ca nu trebuie sa neglijati piciorusele. Chiar daca purtam sosete iarna, ele ar trebui sa aiba parte si de putina atentie. Pentru picioare folosesc o Crema emolienta de la Scholl. Nu am pozat-o dar sigur o gasiti pe internet. Va pup, Andra