duminică, 17 februarie 2013

Colaborare. How NOT to do your make up/ nails!

Cateva cuvinte va spun inainte de a continua!
ACESTA ESTE UN PAMFLET SI TREBUIE TRATAT CA ATARE! 


Acestea fiind spuse, haideti sa incepem!:)).
Draga mea Ioana, s-a gandit sa facem o colaborare intre noi, blogeritele, pe tema machiajelor/manichiurilor eronate pe care, din pacate, le vedem des printre noi.
De ce spun asta? Sa incep sa enumar: fond de ten inchis sau prea deschis, sprancene mult prea conturate,machiajul ochilor mult prea intens sau nepotrivit pentru forma ochilor, buzele conturate si "marite" cu ajutorul rujului/creionului, de blush nu mai spun nimic.
Sigur, recunosc ca poate am exagerat (putin:))). Dar ,dupa cum am mai spus, "exagerarea" mea se vede cam  des pe fetele domnisoarelor/doamnelor.

Buuuun. Eu am ales un machiaj de club sau de zi ,pentru cele noncomformiste:))

 Atitudinea conteaza!








:)))))):))))):))))):)))))


Nu cred ca va puteti imagina cat timp a durat sa imi sterg masca aia de pe fata:))
 Va invit sa treceti si pe la celelalte fete sa vedeti ce "au realizat". 





Va Pup, Miss pitzi Andra!