marți, 25 decembrie 2012

Cadouri de la Mos Craciun

Incep prin a va ura un Craciun Fericit voua si celor dragi!

A venit Mosu' si la mine cu bunatati. Am petrecut Noaptea de Craciun alaturi de familie, ne-am uitat la filme, am mancat muuuult(deja presimt cele 2 "kile":))). Acum, sa va arat ce am primit de la Mosii Craciuni:)).

V-am mai spus ca am pe wishlist parfumul Lady Gaga. Ei bine, Mosul mi-a indeplinit dorinta! Pot sa va spun ca persista pe pielea mea. Parfumul are 30 de ml si setul mai contine si un gel de dus pe care abia astept sa il folosesc!



 Am o problema grava cu pantofii. Si nu neaparat cu pantofii in general ci cu pantofii cu toc inalt. Nu suport pantofii cu toc mic(am senzatia ca ma impiedic:))). Acestia sunt de la New Look si cu siguranta Noaptea de Revelion va fi perfecta pentru a-i purta!




Am mai primit o rochita . E in stilul Herve Legger doar ca nu e:)). Este de la brandul ONLY. Poate nu va suna cunoscut. AICI puteti gasi mai multe informatii. Imi place rochita "de mor". Vine strans pe corp chiar daca in poza poate parea mare. Am sa o port de Revelion impreuna cu pantofii si am sa va arat si o poza sa va faceti o idee. :D


Cu siguranta pufosenia asta dulce va fi cel mai purtat obiect vestimentar in anotimpul rece. Este de la New Look si pot sa va spun ca tine cald cald cald. Nici nu am mai avut azi nevoie de geaca.



In ciorapelul lui Mos Craciun am gasit multe bunatati. Cele 2 lacuri de la Essence sunt in nuantele 02 iced strawberry cream ( nude glam) si 113 do you speak love(rosu). Tot de la Essence , Mosul mi-a adus un gloss rosu( editia Breaking Dawn) si un mascara transparent pentru sprancene si gene. Apoi , a  trecut si pe la Sephora de unde a luat pastilute efervescente si bilute cu gel de dus pentru baie. Fetele de la Sephora au fost foarte dragute si s-au gandit sa-i dea Mosului si niste mostre cadou! :)). In final , a poposit la Douglas si a luat un gel de dus mareeeee care miroase a prajituriciii!!!!




Voi ce ati primit de la Mos Craciun?
    Va pup ,Andra