vineri, 14 decembrie 2012

Tag- Le Parfum




Am fost tag-uita de Ioana . Aici puteti vedea tag-ul ei. Ce pot sa spun? Este primul meu tag si ii multumesc Ioanei pentru ca mi-a predat stafeta.

1. Care parfum l-ai cumpara la nesfarsit?
Ador Cool Water de la Davidoff. Cred ca l-am avut de vreo 4 ori. De cate ori pleaca in strainatate, mama imi cumpara de fiecare data Cool Water. L-am avut si in set cu gelul de dus si crema de corp.Dupa parerea mea , Cool Water este parfumul perfect pentru zi.




2.Cate parfumuri ai?
Nu detin foarte multe parfumuri desi imi plac la nebunie. Trebuie sa imi placa mult prea mult un parfum ca sa-l achizitionez. Sa spunem in jur de 7-8. Am scris si un articol pe blog in legatura cu mini colectia mea in care am incercat sa descriu fiecare parfum. Aici o puteti vedea.

3.Parfumul din colectie pe care il folosesti cel mai des.
Bath and Body Works -Paris Amour


4.Primele 3 parfumuri preferate.
Armani-Code l-am avut de vreo 2 ori si l-am terminat.Tare rau imi pare dupa el.
Chanel Chance pe care il puteti vedea mai jos.
Roberto Cavalli- Serpentine






5.Un parfum care nu ti-a placut.

Dolce & Gabanna -Red. In aceeasi categorie se afla Chanel 5. Nu ma intrebati de ce pentru ca nu as sti sa va raspund. Pur si simplu nu imi plac deloc.

6.Un parfum dulce.
Harajuku Lovers Gwen Stefani-Lil' Angel



7.Brandul preferat de parfumuri.
Nu am un brand anume. Daca imi place un parfum il iau! 

8.Magazinul de unde iti cumperi parfumuri cel mai des.
Nu pot spune ca am un magazin anume. In general, parfumurile mele sunt cumparate din strainatate.

9.Parfumurile dominante in fiecare anotimp.
Primavara folosesc parfumuri dulci, vara parfumuri fresh, toamna parfumuri floral-fructate iar iarna parfumuri reci -florale. Nu e neaparat o clasificare dar asa mi se potriveste.

10. Cu ce parfum te asociezi ca femeie?
Chanel-Chance este dupa parerea mea cel mai feminin parfum realizat vreodata.



Ofer acest tag tuturor cititoarelor mele.Va pup, Andra