duminică, 30 decembrie 2012

The Balm-Shady Lady Vol. 3 ~review

V-am promis ca fac un review al paletei Shady Lady. Dupa ce am folosit-o o luna ,as putea spune ca mi-am facut o parere. Eu am luat-o de la Marionnaud cu 30 % reducere si am platit ~70 de lei pe ea.
Paleta contine 9 farduri , sunt pigmentate. Nu sunt mate! Au putin shimmer in ele. Culorile mele preferate sunt Open to offers Owen si Guilty Gwen. Ce sa va mai spun? Cu aceasta paletica puteti face si machiaje de zi cat si de seara. Pentru zi alegeti nuante deschise cum ar fi acel crem deschis sau acel roz pal. Pentru seara , cu siguranta trebuie folosit acel negru. Mama, mama ce smokey iese cu el.
Am facut si niste pozici sa va dati seama cum se vad pe piele. Mentionez faptul ca pozele sunt facute fara blitz(la lumina naturala) si nu am aplicat primer.






Va pup!