joi, 12 septembrie 2013

Despre vaselina cosmetica. La ce o folosim?

Vaselina cosme­tica este un derivat al petrolului, a ince­put sa fie cercetata din secolul al XIX-lea cand niste muncitori din Pennsylvania, SUA au observat ca ranile provocate de taieturi se vindeca mai usor daca intra in contact cu acest gel. (csid.ro)
Vaselina nu are miros si are o consistenta semi solida. 



Vreau sa va spun cateva intrebuintari ale vaselinei cosmetice:

1. Pentru gene.Eu o folosesc seara, inainte de culcare. Pun putina vaselina pe deget si apoi imi masez genele. Pot sa va spun ca am observat o alungire si putin volum la ele. Daca incercati, sa-mi spuneti daca si la voi a functionat.

2.Pentru buze. Hidrateaza fooooarte bine. In acelasi timp poate fi folosita si cu zahar brun pentru exfolierea buzelor.

3.Pentru picioare. Iau o cantitate generoasa si imi masez talpile foarte bine. Apoi, imi pun niste sosetele si la somn:)). Functioneaza foarte bine pentru talpile uscate (la calcaie) si pentru bataturi.

4.Pentru cuticule. In lipsa de ulei de cuticule puteti folosi vaselina. Inmoaie foarte bine cuticulele si le mentine hidratate.

5.Daca cumva ramaneti fara demachiant si aveti vaselina, o puteti folosi pentru demachierea tenului. Va dura mai mult dar fata va ramane curata.

6.Se poate folosi si ca gel de fixare(sau ceara) pentru sprancene. Fixeaza foarte bine. La creionul meu pentru sprancene am o periuta. Pun foarte putina vaselina pe ea si apoi imi aranjez sprancenele. Sa stiti ca merita sa incercati!

7.Stiti problema vesnica a sticlutelor de oja. Cand ramane oja pe "gatul" sticlutei si se usuca. Puneti putina vaselina si veti vedea ca se va desfileta mai usor.

8.In caz ca nu ati mai purtat cercei de mult si va este greu sa ii puneti, aplicati putina vaselina ureche. Veti vedea ca vor intra mai usor.

9.Daca va vopsiti acasa, aplicati putina vaselina pe frunte si pe unde va murdariti de obicei. Dupa ce terminati cu vopsitul nu va veti mai pata pe fata.

10.Cu siguranta v-ati confruntat cu problema inelului. Ca sa iasa mai usor, aplicati vaselina pe deget. 

Cu siguranta sunt mai multe intrebuintari ale vaselinei. Daca mai stiti, lasati-mi intr-un comentariu pont-ul vostru. Va pup.