vineri, 27 septembrie 2013

Ingrijirea tenului uscat.Cum imi ingrijesc tenul.

Ma gandesc de mult sa fac aceasta postare dar din pacate cu timpul stau prost. Asa ca daca tot a venit weekend-ul, mi-am facut un ceai ( ok, mint, o cafea) si m-am pus in fata calculatorului ca sa va scriu cum imi ingrijesc tenul.



Incep dimineata prin a-mi demachia tenul. Folosesc lotiunea micelara de la Bioderma. Apoi, aplic crema de la Garnier Moisture Match ( roz, pentru ten uscat) de care sunt foarte multumita si balsamul meu preferat de buze cu aloe vera de la Forever Living Products. Dupa ce am trecut de acesti "pasi" trec la make up.




Seara, imi demachiez din nou tenul iar apoi imi masez fata cu uleiul de migdale dulci despre care puteti citi aici. Nu uit nici de balsamul de buze.
Tot seara dar o data pe saptamana, folosesc plasturii pentru puncte negre de la Balea si masca mea preferata de la Montagne Jeunesse. Ma inteleg foarte bine cu plasturii si ii folosesc pe nas si pe barbie(rar). Masca de fata este cu ulei de masline, unt de shea si cacao. Catifeleaza si curata foarte bine tenul.



Si ca bonus pentru fetele care au tenul uscat. 

Masca hidratanta homemade:
Aveti nevoie jumatate de banana, doua linguri de iaurt si o lingura de miere de albine. Amestecati ingredientele pana obtineti o pasta. Lasati amestecul pe fata circa 15-20 de minute iar apoi clatiti cu apa rece. Veti obtine un ten catifelat si hidratat. Merita sa o faceti o data pe saptamana.

Va pup, Andra!