marți, 5 noiembrie 2013

Favoritele lunii octombrie

Va promisesem ieri ca azi postez favoritele. Sper ca nu am intarziat prea mult:))



Primul favorit pe lista este suportul meu acrilic (de pixuri,initial) gasit printr-un dulap, prafuit. In el imi tin produsele de make-up pe care le folosesc cel mai des. Pensule, mascara, fondul de ten, cateva luciuri si rujuri..etc. Imi place pentru ca imi permite sa fiu mult mai organizata.






Luna aceasta, m-am axat foarte mult pe machiajul tenului. Nu obisnuiesc sa folosesc des farduri.
Fondul de ten Bourjois Healthy Mix- Cel mai bun fond de ten pentru tenul uscat.
Pudra Bourjois- Nu imi accentueaza zona uscata si este foarte "usoara" ca textura.
Blush MeMeMe (primit cadou de la Andra :*)- Are o nuanta corai superba, mata. Iubesc pensula.
Nyx Wonder Pencil- Urmeaza un review. Sunt foarte incantata de el.



Din Douglas mi-am luat untul de corp I love...blueberry & smoothie. La orice produs de corp, primeai gratuit si crema de maini. Miros demential, hidrateaza foarte bine si au un pret bun.
Parfumul favorit pe luna aceasta este "Laugh with me LeeLee" de la Benefit. Intentionez sa-mi iau si "Carmella" pentru ca miroase demeeeential.
Tot un review voi face si pentru crema de fata de la Garnier Moisture Match pentru ten uscat. Ajung acusi sa o termin si vreau sa o recumpar.

Va pup, Andra!