miercuri, 20 noiembrie 2013

Haul Oje + swatches

Astazi am fost o lady. M-am trezit la 1 (13.00 pentru a se intelege cat de mult am dormit), abia acum imi beau cafeaua si m-am gandit ca am de aratat ceva oje. Am luat-o razna in ultimul timp. Inainte nu prea eram fana a ojelor. Dar.... haideti sa va arat cu ce m-am procopsit luna asta.



De pe 1001 cosmetice, mi-am comandat doua oje Rimmel din noua colectie: Space Dust. Cea mov e Moon Walking si cea argintie e Shooting Stars. 


Sa va mai spun cat de mult imi plac? Singura chestie la ele ar fi ca se usuca mai greu decat alte nisipoase, dar rezista 3-4 zile pe unghii fara sa se toceasca. 

De la Beauty in the Bottle (o gasiti pe facebook), mi-am comandat OPI Alcatraz Rocks. Wooow... Din pacate nu am putut sa surprind asa de bine nuanta ei pentru ca na...inca fac poze cu telefonul:)) (de Craciun primesc aparat profi, deci, aveti putina rabdare:)) ). OPI Kiss me at midnight este din noua colectie Mariah Carey de Craciun si am primit-o de la mama. Ea se duce saptamanal la manichiura iar salonul respectiv are numai oje OPI. Si draga de ea s-a gandit sa-mi ia "ojuta asta dragutaaaa" ca a vazut ca am luat-o razna cu nisipoasele. Sooo...thank you mom!



Tot de la Beauty in the Bottle mi-am luat si doua oje China Glaze. Cea neagra texturata e Bump in the night si cea aurie e I'm not a lion. Am ramas placut impresionata de cea aurie. Nu e texturata dar sclipiciul o face sa fie. Daca o aveti, incercati sa o folositi cu top coat. Efectul va fi unul WOW.





Tot de pe 1001 cosmetice, mi-am ales o oja de la Nicole by OPI din colectia Selena Gomez. Nuanta e Selena:)). E un peachy superb usor sidefat. De la iubita mea Andra am primit revista Glamour Uk cu oja Nails Inc. E prima mea oja Nails Inc si e mistoooo tare:)). E opaca dintr-un singur strat si se usuca foarte repede. Nuanta este Big apple red.



Cam atatea oje pentru Octombrie:)). Care va fac cu ochiul? 
Va pup, Andra!