luni, 4 noiembrie 2013

Instagram obsession

Va spusesem in postarea Happy birthday pink bijoux blog ca voi face un fel de lifestyle post pentru fiecare luna. Ceva de genul instalife, jurnal de blogger. Mai exact o "amestecatura" de poze si ganduri. Mie imi plac genurile acestea de postari si sper ca si ale mele vor fi placute si de catre cititorii mei.



Sunt o fana inraita a bauturilor calde. Cafea, ceai, ciocolata calda..etc.
Nu numai eu ci si tatal meu. Asa ca s-a dus el frumusel la Carturesti si a luat cel mai bun ceai posibil : Rooibos Tea. Asa ca daca doriti sa beti un ceai bun(infuzie), vi-l recomand. De asemenea imi place si mor ciocolata calda neagra cu aroma de vanilie.

Tot la capitolul "ce bem azi, cafea sau..?", prietenii mei de la Brasil Flavors m-au incantat cu o cafea si un soricel foaaarte dulce. Imi plac localuri care ofera ceva bun langa o cafea si mai buna.











M-am reindragostit de oje si mi-am dat seama ca mai bine nu. Iar m-am apucat sa "sparg banii pe ele" :)). Am facut si o comanda pe Beauty Uk iar daca doriti sa vedeti ojele si cum arata ele pe unghii, dati un click aici .

De asemenea ma gandesc sa fac o comanda la Beauty in the bottle pentru ca imi doresc neaparat oja de la China Glaze cea neagra texturata si doua de la Zoya (tot texturate). Ma mai gandesc ...sa vad cum imi organizez banii.:))







Va prezint sertarul Andrei. Mai am pana o ajung:)) Sa va mai spun ca eu si cu Ioana ne-am facut unghiile cu "enshpe mii" de oje?:)). Da...noi 3 avem o traditie...ori cafea in oras, ori shopping, ori cafea la Andra. Deci pozele de mai jos sunt graitoare:))


                         
       
Nu in ultimul rand, vreau sa vi-l prezint pe fratiorul meu, care a implinit 8 ani pe 12 octombrie. So..happy birthday little brother.

Maine va prezint favoritele lunii. Va pup, Andra!