marți, 7 ianuarie 2014

2013 Favorites (part 1). Face, body and hair.

Ma chinui de ceva timp (sa ma apuc) sa fac seria de favorite. Pana la sfarsitul saptamanii vor fi 3 postari.
1. Face, body and hair.
2. Make up.
3. Nailpolishes.

Revenind la face,body and hair. Nu am multe produse; sunt doar produsele care efectiv le-am "forjat" anul acesta:)).


2013 a fost anul produselor naturiste. Daca imi urmariti blogul, cu siguranta ati citit despre uleiul de migdale sau cel de ricin. Sunt bune pentru par, corp si ten.
De asemenea, 2013 a fost anul cremelor si unturilor de corp. Fuck you Victoria's Secret ca n-ai magazin in Romania:)).

Prin septembrie-octombrie, Douglas avea o promotie la I love..... . Cumperi un produs de corp/ Noi iti dam o crema.:)). Eu mi-am ales untul de corp I love...blueberry&smoothie si am primit crema de maini din aceeasi gama. Untul ca untul, dar crema e bestiala. Dupa ce o termin, creeeed ca imi iau cate una din fiecare:)).
Ziceam mai sus de VS. Sunt absoluut innebunitaaa de Pure Seduction. Thanks to you Ioana.


Alte 3 produse faine au fost : samponul uscat de la Balea (m-a salvat de fiecare data), vaselina cosmetica (despre care puteti citi aici) si crema de fata Garnier Moisture Match pentru ten uscat (pe mine m-a multumit).

Pregatesc postarea cu makeup favorites. Va puuup, Andra!