miercuri, 15 ianuarie 2014

2013 Favorites (part 2). Make up

Nu ma machiez in fiecare zi, dar si cand ma machiez, ma machiez( nu ma intrebati ce-i cu exprimarea asta:)) ).

In anul 2013 mi-am gasit cel mai tare fond de ten : Bourjois Healthy Mix. Il recomand fetelor cu tenul mixt spre uscat.
 De asemenea un alt produs "bomba a fost creionul de la NYX - Wonder Pencil (ma chinui de ceva timp sa-i fac un review).
Pensulele de la Real Techniques sunt to die for si raman si ele in favoritele mele.
Pudra si gloss-ul de la Bourjois sunt amazing. De obicei nu folosesc pudra pentru ca simt ca imi scoate in evidenta partile uscate. Nu si aceasta!
Rujul de la Sephora e un mov superb. Il luasem prin februarie la reducere si cred ca am dat 15 lei pe el:)).
Creionul Milk de la NYX este cea mai tare baza de ochi ever. Mi-a mai placut si rimelul de la Maybelline- The Rocket.



Pentru ochisorii mei frumosi:)), am folosit cele doua palete de la Sleek pe care pe le detin. Este vorba de Sleek Acid care este potrivita pentru vara (are niste culori awesooome) si Sleek Oh so special pe care am folosit-o toamna si iarna.


Maine postez si ultima parte: ojeeee. Va pup frumoaselor!