sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Collective haul + Awesome Santa

Yuhuuuu, e prima postare pe 2014. Nu am sa incep sa va urez toate cele (ca deja sunteti plictisite). Va spun un simplu La Multi Ani si un an nou cat mai bun.
Postarea de azi se refera la banii de pe Decembrie:)). Adica pe ce am mai f....(oops) cheltuit banii :)).

Prima comanda a fost la Beauty in the bottle( o gasiti pe facebook cu acelasi nume). Am profitat de reducerea la ojele China Glaze si mi-am luat patru.


In ordinea numerelor de pe tricouri avem asa:
China Glaze- For Audrey;
China Glaze- Dance Baby;
China Glaze- Be merry, Be bright si
China Glaze-  Your present required.

O alta comanda a fost la Cupio. Nu vreau sa intru in detalii pentru ca am un post separat pentru aceasta. Sa zicem ca nu a fost o experienta tocmai placuta.


Primul rand: 
Cupio 50, Cupio 43, Cupio 14, Cupio 55, nail stickers si o pila de unghii(cadou)
Al doilea rand: 
Set Cupio 48+ catifea alba, paiete albastre, flakes mov si albe si un baton fimo cu model fulg.

Cadoul de Craciun de la iubitul meu ( pisi :)) - daca vede cum i-am zis se supara :)) ), a fost comanda de pe 1001 cosmetice. Am inceput sa iubesc site-ul asta. Cred ca in 2 luni am facut 5 comenzi:)).


Primul rand:
Golden rose Carnival- 15, Golden rose Jolly Jewels-109, Nicole by OPI- Love Song, Nicole by OPI- Luke of the draw si OPI Liquid Sand- Pussy Galore.
Al doilea rand:
Golden rose Jolly Jewels- 103 ( pe care am purtat-o de Revelion si e superba), Golden rose Jolly Jewels- 115,  L'oreal Telescopic Mascara si Rimmel Apocalips- Nova.

Am terminat comenzile. Trecem la cadouri.

Iubita mea prietena Alice, care este in Germania( si pe care abia o astept acasa), mi-a trimis un cadou superb de Craciun. 


Am sarit in sus de bucurie cand am vazut colectia de sarbatori de la Essence. Ce inseamna sa stai in Germania... Pe langa toate bunatatile, ceasul este pe departe preferatul meu . Pisicile stiu :)). Draga mea Alice, te astept acasaaaa. Dau o cafea :*.

La sfarsit am lasat cadoul de la ai mei. Oje, haine, tableta si bani. Cum sa nu-i iubesti:))


Cum mama are o pasiune ascunsa  pentru oje:)), mi-a luat tot ce vedeti aici. Setul de 3 oje L'oreal l-am luat eu din Auchan cu 15 lei. Cred ca mai este oferta daca sunteti interesate.


Am mai primit 2 rochite ( cea albastra este de la Mohito- o firma poloneza ) si un puloveras. A doua rochita nu am pozat-o separat pentru ca am purtat-o de Revelion si v-o arat mai jos. Si rochita si puloverul sunt de la Kotton.

Cu Andra Salamandra de Revelion:)).

Ultimul cadou din partea alor mei a fost tableta Samsung Tab 3, achizitionata de Black Friday. Sunt indragostita de ea.


 Mna..cam astea au fost.  Multumesc tuturor pentru cadourile deosebite.
Gata, am fugit! Ma duc sa ma vad cu Ioana Banana si Andra Salamandra:)). 
Va pup!