joi, 16 ianuarie 2014

2013 Favorites(part 3). Nails

Am ajuns si la ultima parte a favoritelor. Astazi vorbim despre unghiute. Cred ca cea mai faina descoperire in 2013 in materie de unghiute a fost oja nisipoasa/sand/texturata( ma rog,cum vreti voi :)) ).
Sa va prezint texturatele mele:



Primul rand:
China Glaze- Bump in the night;
O.P.I.- Alcatraz...Rocks;
O.P.I.- Kiss me at midnight ( o puteti vedea aici );
O.P.I.- Pussy Galore.

Al doilea rand:
Beauty Uk - Printworks;
Beauty Uk- Banksy;
Beauty Uk- Kensington ( le puteti vedea pe toate aici);
Rimmel- Total Eclipse;
Rimmel - Moon Walking;
Rimmel- Shooting Star.

Nici nu a inceput bine 2014, ca mi-am mai luat inca vreo 3 nisipoase. Vi le voi arata intr-un haul.


Pentru ingrijirea unghiilor am folosit tratamentul cuticular de la Farmec( care este "da best" ). Din gama Avoplex de la O.P.I. am ramas fidela uleiului de cuticule( a 3-a sticluta pe care o cumpar) si cremei de maini. Mi-a mai placut si baza de unghii de la China Glaze Ridge Filler.

V-am pupat!